ably ably برای هدایت شدن به سایت جدید اینجا کلیک کنید

آموزش برنامه نویسی

آموزش برنامه نویسی وب، اندروید، ویندوز , اسکیوال و...
Tell: 0912 097 5516
| Email: Hello@EduOnline.ir

درباره ما

بسم الله الرحمن الرحیم

همواره در دهه ی اخیر با پیشرفت تکنولوژی، صنعت IT روز به روز گسترده تر شده و نیازمند دانش فنی روز، دانشی که شاید به صورت لحظه ای در حال تکامل و گسترش باشد. قطع به یقین کشور ما از نیازمندی به متخصصان این حوزه و بهره گیری از دانش آنها مستثنی نیست. اما متاسفانه به دلیل ضعف بزرگ سیستم آموزشی در ارایه ی صحیح و منطقی دانش فنی حوزه ی IT و بروز نبودن  آن، خلاء بسیار بزرگی در زمینه ی یافتن تکنسین و متخصصان توانمند و کارامد در بازار کار و سیستم کسب درآمد احساس می شود. که در پی آن شرکت های نرم افزاری، با صرف زمان بسیار زیادی برای یافتن افراد توانمند، با مشکلاتی روبرو هستند. زمان های زیادی که صرف مصاحبه با افراد جویای کار شده، و در پایان هیچ نتیجه مطلوبی حاصل نشده است.

مجموعه ما نیز از این قاعده مستثنی نبود، از همین رو ما را به واکاوی و کنکاش برای حصول و ارایه ی راه حل موثر و منطقی واداشته است.

این مجموعه از سال 1387 به منظور مرتفع ساختن مشکلات و ارتقاء سطح علمی حوزه ی نرم افزار، اقدام به بررسی، جمع آوری و تحلیل داده هایی بدین منطور پرداخته و با توجه به دستاوردهایی که در این بازه ی زمانی کسب نموده است، سرانجام در سال 1392 اقدام به راه اندازی و معرفی وب سایتی به نام ABLY کرده است که مطمئنا حاصل چندین سال، تجزیه و تحلیل بازار کار در زمینه ی دانش فنی حوزه ی نرم افزار می باشد و متعاقبا ضمانت اجرایی این اقدام بزرگ، تجربه ای است که در پس سال ها کار و تلاش و همکاری با سازمان ها و شرکت های متعددی در صنعت IT قرار گرفته است.

از این رهگذر، رویکرد عملی این مجموعه ی آموزشی در این وب سایت در گام اول فراهم کردن فرصتی بوده است تا تکنسین ها و متخصصان حوزه ی نرم افزاری کشور بدون هیچ گونه هزینه ای به کسب اطلاعات روز و تکمیل دانش فنی خود بپردازند. در گام های بعدی رشد و ارتقاء سطح علمی اهل فن و افزایش منابع فارسی آموزشی بوده است که این رویکرد مطمئنا منجر به ایجاد بستری مناسب برای معرفی محصولات، آموزش ها و نرم افزار های کارامد در این حوزه خواهد شد و البته مهمترین نتیجه این اقدام معرفی شدن افراد توانمند به جامعه ی نرم افزاری کشور می باشد.

با حصول اطمینان می توان گفت که این رویکرد، می تواند اقدامی هر چند اندک در جهت مرتفع ساختن مشکلات این صنعت بزرگ باشد.

امید است به فضل خداوند تبارک و تعالی و با تلاش و کار بی وقفه بتوان شاهد مسیری جدید در شیوه ی آموزش صنعت IT بود که بدون شک این دست آورد موجب ارتقاء جایگاه متخصصان این حوزه و پیشرفت روز افزون این صنعت خواهد گردید.

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
up
ما را در گوگل محبوب کنید