سئو سایت

بسم الله الرحمن الرحیم

سئو سایت

برای پیاده سازی فازهای سئو سایت می بایست پارامترهای تاثیر گذار سئو یکی پس از دیکری انجام شود. مجموعه ی Ably  در خصوص پیاده سازی این پارامترها فازهای مختلف سئو سایت را بر روی وب سایت مشتریان خود به انجام می رساند.

 بهینه سازی سایت

در خصوص بهینه سازی وب سایت، مجموعه ABLY با استفاده از بروزترین سرو یس های موجود و همچنین سرویس های اختصاصی خود، این توانایی را دارد که بهینه سازی وب سایت مشتریان خود را کوتاه ترین زمان ممکن به انجام رساند و همچنین بهترین نتایج را ارائه دهد.

روش ها و پارامترهای زیادی در خصوص SEO مطرح هستند، با توجه به این مسئله که هر Search Engine ایی الگوریتم های خاص خود را برای رتبه بندی وب سایت ها دارد، در این جا کلیت فرایند هایی که بر روی وب سایت مشتریان انجام می شود به صورت تیتر وار معرفی شده است.

سئو سایت

بررسی سئو وب سایت

در فاز ابتدایی کلیت وب سایت شما مورد بررسی قرار خواهد گرفت که بر اساس آن لیستی از مشکلات وب سایت مشخص خواهد.

در این بررسی از ابزارها و تکنینک ها و روش های مختلفی استفاده می شود که بر اساس اطلاعات بدست آمده می توان برنامه ریزی و زمان بندی های لازم را به انجام رساند.

هزینه سئو

با توجه به گستردگی و بودجه هر سازمانی برای وب سایت خود پیش از برنامه ریزی نیاز می باشد تا سازمان مذکور منابع و توانایی خود را در جهت بهینه سازی وب سایت خود مشخص کند.

 

بررسی مشکلات فنی وب سایت

بسیاری از وب سایت های امروزی از لحاظ موارد فنی دارای مشکلاتی هستند که این مشکلات باعث می شوند، فرایندها و بخش های مرتبط با بهینه سازی سایت دچار کاستی گردند. از همین رو در فازهای ابتدایی بررسی های فنی وب سایت صورت خواهد گرفت تا در کمترین زمان ممکن این مشکلات بر طرف گردند.

 

بررسی سئو سایت رقبا

یکی از موارد بسیار مهمی که در بهینه سازی سایت می بایست مورد ارزیابی و آنالیز قرار گیرد سایر رقبا هستند. طبیعتا یافتن نقاط ضعف و قوت رقبا خود زمان هزینه ای زیادی خواهد داشت اما بر اساس آن می توان برنامه ریزی های علمی بسیار دقیقی انجام داد.

طبیعتا این فرایند باید برای مدت زمان طولانی مورد انجام قرار گیرد تا شما بتوانید وب سایت خود را به جایگاه مورد نظر ارتقا دهید.

 

کلمات کلیدی

در این مرحله با استفاده از ابزارهای Predict کلمات کلیدی مرتبط به حوزه ی وب سایت شما مشخص می گردد. همچنین لیستی از برترین کلمات کلیدی که باعث جذب اکثریت کاربران می شود نیز مشخص می شود.

بر اساس میزان فعالیت وب سایت و تمایل مجموعه شما، این کلمات اولویت بندی خواهند شد که بر اساس اولویت بندی مشخص شده فعالیت های مرتبط جهت افزایش رتبه هر یک از این کلمات صورت خواهد گرفت.

 

برنامه ریزی و زمانبندی سئو 

بر اساس اطلاعات بدست آمده در مراحل قبل برنامه ریزی و زمان بندی های لازم جهت افزایش رتبه وب سایت به همراه مشخص کردن اولویت بندی در جهت تسریع فرایند ها مشخص می گردد.

 

سئو و بهینه سازی

در این فاز فرایند های اساسی بهینه سازی یک وب سایت انجام می پذیرد و عملا تمامی سرویس های organic بر روی سایت مذکور نصب و راه اندازی می شوند. تمامی این سرویس ها با ارائه ی گزارشاتی مسئولین مربوطه را در جهت رشد هر چه سریعتر وب سایت راهنمایی می کنند.

 

بهینه سازی سایت

یکی از بخش هایی که می بایست در فازهای ابتدایی مورد توجه قرار گیرد، مشکلات طراحی و ساخت وب سایت می باشد، در این فاز تمامی پارامترهای مربوط به طراحی وب سایت که قبلا بررسی و ارزیابی شده اند، در صورت نیاز بهینه ساز خواهند شد. مشخصا در صورتی که یک وب سایت در این بخش بتواند تمامی مشکلات خود را برطرف کند، سرعت بسیار مناسبی در افزایش رنک خواهد داشت. این بخش شاید کمترین زمان و هزینه را برای کافرما داشته باشد اما با توجه به این مسئله که می توان مشکلات آن را به سادگی حل کرد، تاثیر به سازی بر روی بهینه سازی وب سایت خواهد داشت.

 

معرفی سایت

هر وب سایت باید دارای یک شناسه منحصر به فرد باشد، در این خصوص می بایست اطلاعات کاملی از وب سایت مربوطه بر روی هاست قرار گیرد تا موتورهای جستجو بتوانند این اطلاعات را به صورت کاملا مشخص دریافت کنند.

 

کلمات کلیدی اختصاصی

یکی از انواع جستجو، جستجو محلی می باشد که کاربران با ذکر کردن نام و برند شما قصد یافتن شما را دارند، طبیعتا این فرایند به صورت طبیعی برای سایت هایی با سوابق طولانی اتفاق می افتد اما میزان معرفی شما در نتایج  Localized Search ها بسیار متفاوت خواهد بود.

 

سئو سایت و محتوا

یکی از اساسی ترین بخش هایی که ما بسیار به آن اهمیت می دهیم، بخش های ارائه ی محتوا است زیرا امروز در دنیای SEO بیشتر از آنکه به موتورهای جستجو اهمیت بدهند به کاربران اهمیت می دهند، دلیل این امر مشخص است. موتورهای جستجو سایت هایی را که کاربران بیشتر دوست دارند، بیشتر مورد حمایت قرار می دهند اما برعکس این قانون صادق نخواهد بود، امروزه همه ی شرکت های بزرگ در زمینه سئو سعی می کنند به مشتریان خود آموزش دهند چطور محتوای خود را ارئه کنند تا بیشترین CV را داشته باشند.

 

افزایش لینک سایت

در صورتی که شما در بتوانید محتواهای یکتا و منحصر به فرد ارائه دهید، می بایست روش های تبلیغات Organic خود را آغاز کنید. این روش تبلیغات هزینه ای به مراتب کمتر از روش های Paid Campaign دارد اما نایزمند زمان و تخصص است. در این روش تبلیغات برخلاف Paid Campaign نرخ incoming شما بسیار سرعت کند تری خواهد داشت اما در پایان این نرخ به عددی بسیار بزرگ خواهد رسید و از همه مهمتر پایدار بودن آن و کاهش هزینه های جاری خواهد بود.

 

روش های سئو و White Hat SEO

همانطور که گفته شد هر مجموعه ای از سرویس های اختصاصی استفاده می کند تا بر اساس آن بتواند فرایندهای SEO را تسریع بخشد. ما نیز پیشنهادات بسیار خاصی را برای وب سایت شما خواهیم داشت که در بازه های زمانی مختلف این موارد را به شما آموزش خواهیم داد.

 

کلمات کلیدی برای افزایش بازدید 

Key Performance Report - KPI

در بازهای زمانی مختلف وابسته به نوع و مراحل انجام شده نیاز است تا نتایج فرایندها بررسی شوند تا در خصوص محتوا و کلمات کلیدی ارزیابی های لازم صورت گیرد. با استفاده گزارشاتی که در این مرحله جمع آوری می شود در مرحله بعد می توان تغییرات لازم را بر روی وب سایت اعمال نمود.

با در نظر گرفتن این موضوع که تمرکز این مجموعه بر روی کلمات کلیدی می باشد، از همین رو معیار و سنجش سایر پارامترها و سایر فعالیت ها وضعیت کلمات کلیدی خواهد بود.

 

بررسی سئو سایت

Benchmarking & KPI Results

در این مرحله تمامی اطلاعات مرتبط با کاربران که شامل بخش های زیر می باشد، مورد بررسی قرار می گیرد و بر اساس آن می توان وضعیت رشد وب سایت را مشخص نمود و البته در خصوص شروع فعالیت ها و Plan های بعدی تصمیم گیری نمود.

 

  1. Unique Visitor
  2. Page Visit
  3. Visit Times
  4. Time on Site
  5. Landing Pages
  6. Exit Pages
  7. ROI

 

معرفی بخش ها و صفحات پربازدید

یکی از مواردی که امروزه بسیار مورد توجه قرار می گیرد user behavior analytics می باشد، با رصد کردن رفتار کاربر و انجام تست های A/B شما می توانید مکان ها، هزینه ها، رنگ ها و... سایر تصمیماتی که باعث افزایش نرخ سود آوری شما می شوند را با دلایل مستند بگیرید.

 

روش های افزایش درامد

SEM Plan

شبکه های اجتماعی امروزه به خیابان ها و مسیر بازارها تبدیل شده اند اگر شما Business خود را بر سر راه این خیابان ها قرار دهید و بیشتر دیده شوید طبیعتا افراد بیشتری را به Business خود دعوت می کنید و در نهایت بازدید بیشتر به معنای سود بیشتر خواهد بود.

در این جا می بایست بر اساس وضعیت و سوابق سایت برنامه ریزی های لازم را در خصوص مدیریت و راه اندازی بخش های مختلف فروش در سطح Social Media Network انجام داد.

 

سئو سایت و شبکه های اجتماعی

Create Social Media Network

یکی از روش های معرفی وب سایت ها استفاده از Social Media Network می باشند، در شبکه های اجتماعی شما می توانید کاربران زیادی را به سمت خود جذب کنید اما به همان میزان می توانید باعث آسیب رساندن به سایتتان شوید.

امروزه ابزارها و تکنینک هایی در زمینه بهینه سازی شبکه های اجتماعی وجود دارند که به شما در این زمینه کمک می کنند.

در این مرحله فرایند های زیر در جهت افزایش رتبه وب سایت شما صورت می گیرد.

    1. SMO
    2. SMM
    3. Integration with other media

 

سئو سایت و ارائه ی مطالب

Blog and Community

ایجاد تعامل در بین کاربران می تواند باعث جذب و اعتماد بیشتر آنها شود. دو فاکتور اساسی در MO  امنیت و اعتماد است که طبیعتا می بایست این دو فاکتور را برای کاربران ایجاد کنید.

در این مرحله 5 هدف زیر پوشش داده خواهد شد.

    1. Authority
    2. Explanation
    3. Simplicity
    4. Follow up
    5. Security

 

تبلیغات اینترنتی

مطئنا یکی از روش های معرفی بخش ها و خبرهای جدید ارسال ایمیل ها می باشد، اما این نکته بسیار حائز اهمیت خواهد بود که شما چطور این فرایند را انجام دهید.

استفاده مناسب از این ابزار می تواند در بازه های زمانی معین باعث رشد چشم گیر وب سایت شما شود. در Email Marketing اهداف به صورت مشخص در بازه های زمانی کوتاه در نظر گرفته خواهند شد و می بایست از روش های A/B جهت بررسی نتایج فعالیت ها استفاده کرد.

در این روش شما مستقیما با کاربر در تعامل هستید در نتیجه پیام شما می بایست به دقت مورد بررسی قرار گیرد تا بیشترین تاثیر را بر روی کاربر داشته باشد. در شرایطی که فرایندهای این مرحله را به خوبی پیاده سازی کنید نرخ تبدیل کاربر به مشتری شما بر اساس آمارها می تواند بیش از 80% باشد، که عدد بسیار قابل توجه ای است.

اما به همین میزان نیز می توانید به سایت خود آسیب برسانید، موارد همچون زمان، user behavior analytics و سایر پارامترهای مربوطه صورت گیرد تا بتوان بهترین تصمیمات را در این خصوص اتخاذ کرد.

 

تبلیغات و سئو

Paid Comparing     

طبیعتا راه اندازی تبلیغات های مالی می تواند به نوبه ی خود کمک کننده باشد، اما روش، زمان و نوع آن نیز برای هر وب سایت بسیار متفاوت خواهد بود.

این روش هزینه های خود را خواهد داشت که مشخصا نیازمند بودجه قابل توجه ای است، از همین رو می بایست بر اساس گزارشات بدست آمده در خصوص ROI فرایند های مذکور را برنامه ریزی و اجرا نمود، در غیر این صورت این هزینه می تواند باعث ضرر رسیدن به مجموعه گردد.

 

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی